Ik wil het geleverde artikel niet behouden. Mag ik het terugsturen?

Wil je het geleverde artikel niet behouden dan kan je overeenkomstig de Belgische wetgeving je bestelling binnen de 14 dagen retourneren, te rekenen vanaf de eerste dag volgend op de levering.

Je doet dit als volgt:
-vul het retourdocument zo volledig mogelijk in en vermeld ondermeer de reden van retour (niet verplicht) en het rekeningnummer waarop we je het bedrag kunnen terugstorten
-stuur ons het artikel dat je wilt retourneren onbeschadigd en in z’n originele verpakking terug naar wellnessheaven, witte hoeve 45, 2431 Veerle Laakdal
-is het artikel in ons distributiecentrum aangekomen dan zorgen we zo snel mogelijk voor een creditnota en terugbetaling

Het artikel dat geleverd werd, is niet het artikel dat ik besteld heb. Wat nu?

Heb je een artikel(en) ontvangen dat niet overeenstemt met jouw bestelformulier dan kan je ons dit binnen de 14 dagen te rekenen vanaf de eerste dag volgend op de levering retourneren.

De eventuele verzendkosten die hiermee zijn gemoeid zijn dan voor uw rekening. Na retour ontvangst van uw artikel(en) zullen wij, na controle van de staat waarin het verkeerd zo spoedig mogelijk het door u betaalde bedrag terugstorten. Dit zal uiterlijk binnen 14 dagen gebeuren.

Je doet dit als volgt:
-vul het retourdocument zo volledig mogelijk in en vermeld als reden van retour “geleverd artikel strookt niet met bestelling”; geef op dit document ook het rekeningnummer mee waarop we je het bedrag kunnen terugstorten
-stuur het foute artikel onbeschadigd en in z’n originele verpakking terug naar wellnessheaven, witte hoeve 45, 2431 Veerle-Laakdal

is het artikel in ons distributiecentrum aangekomen dan zorgen we zo snel mogelijk voor een creditnota en terugbetaling
-wil je alsnog de juiste artikel ontvangen dan vragen we je om je order opnieuw in te geven via onze webshop, dit is voor ons immers de makkelijkste manier om U zo snel mogelijk het juiste artikel te bezorgen

Het artikel dat geleverd werd is wel degelijk het artikel dat op mijn bestelling staat, maar ik heb me kennelijk vergist want het is niet het artikel dat ik eigenlijk wou. Kan ik ruilen?

Heb je het verkeerde artikel besteld dan kan je het ons binnen de 14 dagen retourneren. We storten jou het volledig bedrag terug met uitzondering van de verzendkosten.

Je doet dit als volgt:
-vul het retourdocument zo volledig mogelijk in en vermeld als reden van retour “verkeerd artikel besteld”; geef op dit document ook het rekeningnummer mee waarop we je het bedrag kunnen terugstorten
-stuur het artikel onbeschadigd en in z’n originele verpakking terug naar wellnessheaven, witte hoeve 45, 2431 Veerle-Laakdal

-is het artikel in ons distributiecentrum aangekomen dan zorgen we zo snel mogelijk voor een creditnota en terugbetaling
-wil je alsnog de juiste artikel bestellen dan kan dat best door een nieuw order in te geven via onze webshop, dit is voor ons immers de makkelijkste manier om jou zo snel mogelijk een nieuw exemplaar te bezorgen

Ik heb kreeg het juiste artikel, maar het is beschadigd. Krijg ik een nieuw exemplaar?

Heb je een beschadigd artikel ontvangen dan kan je het ons binnen de 14 dagen retourneren. We storten jou het volledige bedrag, inclusief verzendkosten terug.

Je doet dit als volgt:
-vul het retourdocument zo volledig mogelijk in en vermeld als reden van retour “beschadigd artikel”; geef op dit document ook het rekeningnummer mee waarop we je het bedrag kunnen terugstorten
-stuur het artikel in z’n originele verpakking terug naar wellnessheaven, witte hoeve 45, 2431 Veerle-Laakdal

-is het artikel in ons distributiecentrum aangekomen dan zorgen we zo snel mogelijk voor een creditnota
-wil je graag een nieuw exemplaar ontvangen dan doe je dat best door een nieuw order in te geven via onze webshop, dit is voor ons immers de makkelijkste manier om jou er zo snel mogelijk een te bezorgen